donderdag 3 januari 2013

Mijn allerliefste wensen voor het nieuwe jaar !!!


ik voel me leeg en raar,

zegt het jaar.

was ik maar leuk en dol,

net als mol.

was ik maar lief en teer,

net als beer.

was ik maar fier en blij,

net als jij.

tok tok tok

ik tik mijn stok

op mol, beer en mij.

het jaar is nu

leuk, lief en blij!


2013
is niet meer leeg en raar.
2013
is op en top klaar...


voor jou!

met een kus van mij er-bij !!!!





Mama's en papa's,

Ik hoop dat jullie zoon / dochter je kon betoveren met hun handgeschreven nieuwjaarsbrief !!!

Ik wens jullie ook een héél mooi 2013 toe !!

Op 7 januari gaan we opnieuw vol frisse moed verder op onze ontdekkingstocht van letters, woordjes, cijfers, sommen, splitsingen, ...


juf Sarah


Wij wensten jullie als prins, prinses, koning, koningin of majesteit een leuke, gekke wens toe. Lees maar es mee...


PRINSES FADOUA  wenst dat iedereen die een allerliefste moet missen, die nog eens terug mag zien !

PRINS KJANDRO wenst dat iedereen in een zee vol haaien mag zwemmen !

PRINSES ANNA wenst dat iedereen haar poes helpt zoeken, zodat ze snel weer veilig thuis komt !

PRINSES HIBA wenst dat iedereen aan haar lieve OPA denkt !

MAJESTEIT ARYEN  wenst dat iedereen in een frietkasteel mag wonen.

MAJESTEIT ARON wenst iedereen een paradijs vol lekkers.

PRINSES JILL wenst iedereen elke morgen ‘CHOCOBOTERHAMMETJES’ !

PRINS TIBE wenst iedereen een lekkere SNOEPBOEKENTAS toe !

PRINS THIBAUT  wenst dat iedereen  in een BEYBLADE-TEMPEL mag wonen !

PRINS MARC  wenst iedereen een zomer om te gaan WATERSKIËN !

PRINS LOUIS  wenst iedereen een zomer om te gaan WATERSKIËN !

PRINSES EMMA wenst iedereen een SNOEPKASTEEL !!

PRINSES MILA  wenst iedereen een LUILEKKERVAKANTIE    op het strand !
PRINSES AMBER  wenst iedereen een LUILEKKERVAKANTIE    op het strand !

KONING ERWAN wil iedereen een leven lang WAKKER HOUDEN !!!

KONING VADIM wenst iedereen ‘frietjes-frikandellen-mayonnaise-ketchup-…’ A VOLONTE’

PRINSES MARIEKE  wenst iedereen ‘een LEGO-FRIENDS’-paradijs !!

PRINSES EMMA wenst dat iedereen aan haar konijntje in de hemel denkt !

PRINSES MAITE wenst dat iedereen aan haar hondje in de hemel denkt !

  








Geen opmerkingen:

Een reactie posten